Biuro tłumaczeń Rybnik - tłumaczenia zwykłe i przysięgłe

W Success oferujemy szeroki zakres usług tłumaczeniowych, które obejmują tłumaczenia przysięgłe, biznesowe, medyczne, techniczne, ekonomiczne, informatyczne, prawnicze i inne. Nasza oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm. Dysponujemy zespołem doświadczonych tłumaczy, którzy specjalizują się w różnych dziedzinach, co pozwala nam na realizację nawet najbardziej skomplikowanych zleceń. Tłumaczymy dokumenty i teksty z języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego i japońskiego. Zapewniamy pełną poufność przekazywanych nam materiałów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług, które obejmują:

  • Tłumaczenie dokumentów uwierzytelnione (przysięgłe) – język angielski.
  • Tłumaczenie dokumentów i tekstów z różnych dziedzin niewymagające uwierzytelnienia – język angielski, niemiecki, francuski, włoski i japoński.
  • Tłumaczenia pisemne – biznesowe, medyczne, techniczne, ekonomiczne, informatyczne, prawnicze i inne.

Gwarantujemy krótkie terminy realizacji zleceń.

mężczyzna przed ekranem komputera

Cennik usług tłumaczeniowych

Tłumaczenia pisemne trybie zwykłym* z języka angielskiego i/lub na język angielski:

  • 1 strona tłumaczenia zwykłego, 1500 znaków wraz ze spacjami - 60,00 zł
  • 1 strona tłumaczenia przysięgłego, 1125 znaków wraz ze spacjami - 60,00 zł
  • Kopia 20% - 12,00 zł
  • Kopia uwierzytelniona 30% - 18,00 zł
  • Korekta i zaświadczenie tłumaczenia 50% - 30,00 zł
  • Tłumaczenie tekstu sporządzonego pismem ręcznym, zniszczonego lub nieczytelnego 150 % - 90,00 zł
  • Tłumaczenie tekstu specjalistycznego 150% - 90,00 zł

Tryby i terminy wykonywania tłumaczeń

Ilość stron Tryb zwykły*: 100%

Tryb ekspresowy: 150%

1-3

3 dni 1
4-7 7 dni 3
8-10 10 dni 5
11-15 13 dni 7
16-20

16 dni

8
Powyżej 20 ustalane indywidualnie ustalane indywidualnie

1 strona = każda rozpoczęta strona

Liczbę stron tłumaczenia określa się na podstawie tekstu docelowego

Jak można zlecić tłumaczenie?

Etap 1

Wyślij dokumenty do bezpłatnej wyceny
Może to być np. plik pdf, Word, zdjęcie lub skan dokumentu na WhatsApp (+48 601 479 630) lub mailem (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Etap 2

Tłumacz dokona wyceny.
Jeśli akceptujesz wycenę oraz termin realizacji, potwierdź zlecenie wysyłając wiadomość na WhatsApp lub e-mail.

Etap 3

Dokonaj płatności
Na Twój adres e-mail wyślemy fakturę.

Etap 4

Odbierz tłumaczenie

  1. Osobiście w siedzibie firmy po uprzednim telefonicznym ustaleniu twojego terminu odbioru
  2. Możemy wysłać Twoje tłumaczenie drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail
  3. Istnieje możliwość przesłania dokumentów pocztą – usługa dodatkowo płatna, zapytaj o szczegóły