Biuro tłumaczeń Rybnik - tłumaczenia zwykłe i przysięgłe
W Success oferujemy szeroki zakres usług tłumaczeniowych, które obejmują tłumaczenia przysięgłe, biznesowe, medyczne, techniczne, ekonomiczne, informatyczne, prawnicze i inne. Nasza oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm. Dysponujemy zespołem doświadczonych tłumaczy, którzy specjalizują się w różnych dziedzinach, co pozwala nam na realizację nawet najbardziej skomplikowanych zleceń. Tłumaczymy dokumenty i teksty z języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego i japońskiego. Zapewniamy pełną poufność przekazywanych nam materiałów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług, które obejmują:
- Tłumaczenie dokumentów uwierzytelnione (przysięgłe) – język angielski.
- Tłumaczenie dokumentów i tekstów z różnych dziedzin niewymagające uwierzytelnienia – język angielski, niemiecki, francuski, włoski i japoński.
- Tłumaczenia pisemne – biznesowe, medyczne, techniczne, ekonomiczne, informatyczne, prawnicze i inne.
Gwarantujemy krótkie terminy realizacji zleceń.
Cennik usług tłumaczeniowych
Tłumaczenia pisemne trybie zwykłym* z języka angielskiego i/lub na język angielski:
- 1 strona tłumaczenia zwykłego, 1500 znaków wraz ze spacjami - 60,00 zł
- 1 strona tłumaczenia przysięgłego, 1125 znaków wraz ze spacjami - 60,00 zł
- Kopia 20% - 12,00 zł
- Kopia uwierzytelniona 30% - 18,00 zł
- Korekta i zaświadczenie tłumaczenia 50% - 30,00 zł
- Tłumaczenie tekstu sporządzonego pismem ręcznym, zniszczonego lub nieczytelnego 150 % - 90,00 zł
- Tłumaczenie tekstu specjalistycznego 150% - 90,00 zł
Tryby i terminy wykonywania tłumaczeń
Ilość stron | Tryb zwykły*: 100% |
Tryb ekspresowy: 150% |
1-3 |
3 dni | 1 |
4-7 | 7 dni | 3 |
8-10 | 10 dni | 5 |
11-15 | 13 dni | 7 |
16-20 |
16 dni |
8 |
Powyżej 20 | ustalane indywidualnie | ustalane indywidualnie |
1 strona = każda rozpoczęta strona
Liczbę stron tłumaczenia określa się na podstawie tekstu docelowego
Jak można zlecić tłumaczenie?
Etap 1
Wyślij dokumenty do bezpłatnej wyceny
Może to być np. plik pdf, Word, zdjęcie lub skan dokumentu na WhatsApp (+48 601 479 630) lub mailem (
Etap 2
Tłumacz dokona wyceny.
Jeśli akceptujesz wycenę oraz termin realizacji, potwierdź zlecenie wysyłając wiadomość na WhatsApp lub e-mail.
Etap 3
Dokonaj płatności
Na Twój adres e-mail wyślemy fakturę.
Etap 4
Odbierz tłumaczenie
- Osobiście w siedzibie firmy po uprzednim telefonicznym ustaleniu twojego terminu odbioru
- Możemy wysłać Twoje tłumaczenie drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail
- Istnieje możliwość przesłania dokumentów pocztą – usługa dodatkowo płatna, zapytaj o szczegóły